Trag života – kad trag počne da traga
10. apr 2017. @ 19:16  |  recenzije

Trag života – kad trag počne da traga

recenzija filma

U početku beše Gravitacija (r. Alfonso Kuaron, 2013). Potom beše Međuzvezdani (r. Kristofer Nolan, 2014). Naposletku Marsovac (r. Ridli Skot, 2015). U proteklih nekoliko uzastopnih godina oni koji su specijalizovani za vizuelne efekte svemira imali su mnogo posla, što je rezultovalo mnogim filmovima čija radnja u najmanju ruku nije ovozemaljska. Ovo ne iznenađuje doduše, s obzirom da od najranijih dana ljudska vrsta biva intrigirana kosmosom, tom nedokučivom prazninom (ili puninom).
Noćni menadžer: Špijunska opereta savršena za vikend bingovanje
08. apr 2017. @ 11:36  |  recenzije

Kada se saznalo da na male ekrane stiže krimi mini-serija u kojoj junače Tom Hidlston i Hju Lori a producira je BBC, nije bilo sumnje da se radi o kvalitetu. Uzbuđenje nije splasnulo ni za vreme sezone nagrada kada je „Noćni menadžer" (The Night Manager) pokupio čak 12 nominacija za nagradu Emi (osvojio je dve – za režiju i muziku), a potom dominirao na Zlatnim globusima sa ukupno tri glumačke nagrade (za Hidlstona, Lorija i Oliviju Kolman).

Produkcija „Noćnog menadžera“ je do sada najskuplja za BBC i to nimalo ne čudi budući da smo tokom šest epizoda trajanja sezone obišli nekoliko mediteranskih zemalja, vozili se u luksuznim kolima i besmisleno skupim jahtama, i odsedali u hotelima sa bezgranično mnogo zvezdica. I to isključivo u društvu negativaca. Likove sa dobre strane zakona zaticali smo u teskobnim kancelarijama sivog Londona. Pa vi vidite šta vam se više sviđa. Ili, možda, bolje ne...

Šarmantno iznenađenje: Miss Fisher`s Murder Mysteries
30. jan 2015. @ 17:40  |  recenzije

Verziju ovog teksta na engleskom jeziku možete pročitati OVDE.

Ljubitelji klasičnih televizijskih krimića u poslednjih nekoliko godina nalaze se u ćorsokaku... S jedne strane, izbor nikada nije bio kvalitetniji, jer tu su sjajne detekstivske drame poput True Detective, The Fall, Killing, Top of the Lake, ali ne vole baš svi stalno da gledaju depresivne teme i zagasite boje. Neke od najboljih krimi priča su najpre zabavne, pitke i smeštene u salone bogatih kuća. Ukratko, otkada smo preplakali kraj priče o Poirotu ostali smo bez kvalitetne, ali elegantne serije koja će nas iz epizode u epizodu očaravati svojim šarmom i naivnim misterijama koje glavni lik rešava bez problema, i to sa stilom.

I onda se jednog dosadnog televizijskog dana na kanalu Fox Crime pojavila reklama za Miss Fisher`s Murder Mysteries.

Kao što vidite, radi se o ženi detektivki. Pardon, o dami koja obavlja izvrstan detektivski posao. No, iako je serija smeštena u Melburn u periodu nakon Prvog Svetskog rata, Phryne Fisher je verovatno jedan od najmodernijih ženskih likova sa malih ekrana. Osim što je decenijama ispred svog vremena, od nje ćete naučiti lekcije o feminizmu i integritetu koje bi i danas mogli da upotrebite. U pitanju je dama iz visokog društva, ali ona koja ne preza da zasuče rukave kada je potrebno. Izuzetno je obrazovana, elokventna, naputovana i, naravno, lepa. Otvorena je prema ljudima bez obzira na njihov stalež i uvek spremna da pomogne, naročito ako se neki leš nalazi u blizini.

U bioskopima:  St. Vincent (2014)
23. jan 2015. @ 12:58  |  recenzije

U bioskopima: St. Vincent (2014)

Film koji je nominovan za Zlatni globus u kategoriji za najbolji film i najboljeg glumca, 8. januara stigao je i u naše bioskope. Tragikomična, topla, ljudska priča svojim zapletom ne odaje utisak nepredvidivosti i neki kritičari je čak opisuju i kao „sentimentalni kliše“. Ipak, zahvaljujući dobro napisanom scenariju i odabiru prave glumačke ekipe, „St. Vincent“ uspeva da pobegne od epiteta klišea i prenese željenu emociju na duhovit i originalan način.
Gotam gori, a Gordon se češlja
08. okt 2014. @ 12:12  |  recenzije

Gotam gori, a Gordon se češlja

Prikaz pilot epizode serije “Gotam”

Dugo iščekivana drama o inspektoru Džejmsu Gordonu, čoveku, u koga pored Alfreda (batlera), Brus Vejn (Betmen), ima najviše poverenja konačno je dobila svoju premijeru. Pilot epizoda televizijske serije “Gotam” (Gotham), iza koje stoji televizijska kuća “FOX”, ima više ilegalnih preuzimanja od bilo koje druge serije do sada, sa preko milion i trista hiljada preuzimanja preko torenta.
Ko čuva galaksiju?
03. sep 2014. @ 09:16  |  recenzije

Ko čuva galaksiju?

Kratki prikaz filma “Čuvari galaksije”

Kada sam prvi put video najavu za film “Čuvari galaksije” (Guardians Of The Galaxy), pomislio sam: “okej, Marvel je došao do tog nivoa da može da nam uvaljuje čak i rakune koji pametuju i pucaju”. Prilično sam sumnjao u kvalitet priče vezane za ovu adaptaciju ne tako popularnog stripa, međutim, pogrešio sam… I to samo kako sam pogrešio – film je strava! Posle ovoga postavlja se pitanje kome trebaju majmuni na konjima sa puškama u rukama, kada imamo rakuna naoružanog do zuba, koji raznosi sve oko sebe sedeći na ramenu živog drveta.
Džon Konstantin – čovek koji je izigrao Pakao
23. jul 2014. @ 12:43  |  recenzije

Recenzija pilot epizode serije “Konstantin”

U seriji “Konstantin” govoriće se o avanturama neurotičnog okultiste Džona Konstantina, koje će se sa stranica stripa preseliti na male ekrane i to po drugi put, računajući ne tako uspešni film sa Kijanu Rivsom iz 2005. godine.
Procurila pilot epizoda serije “Fleš”, a mi vam donosimo recenziju
06. jul 2014. @ 21:11  |  recenzije

Priličan uspeh tekuće serije “Arrow”, u prikazivanju televizijske kuće “CW Network”, doveo je do adaptacije još jednog superherojskog stripa – ovog puta, u pitanju je Fleš. Premijera ove serije najavljena je za oktobar, no slučajno (ili možda namerno?!) procurila je pilot epizoda koja se flešovskom brzinom proširila internetom.
O Grdani i problematici moderne princeze
04. jul 2014. @ 13:41  |  recenzije

Nije retko da se na pomen izraza „moderna princeza“ čak i oni najpromućurniji čitatelji zbune, jer do sada se niko nije potrudio da jasno definiše ovaj izraz. U pitanju je delom oksimoron, delom anahronizam jer, pobogu, glavna asocijacija na reč princeza je nežnost, lepota i krhkost, pa čak i tradicija, a u tome nema mesta ni za šta moderno. Takođe, moderna junakinja mora biti ujedno i feministikinja jer se u filmovima danas to nekako očekuje, ali sudeći po svemu, niko ovde ne zna baš najbolje šta taj feminizam znači. Kako dlakave, glasne žene koje ne nose grudnjak, vole da dominiraju u krevetu i deru se protiv muškaraca učiniti princezama? Pa, nikako, jer to feminizam nije (ili, pak, ne mora da bude). No, to nisu baš svi ukapirali...

Baš zbog toga mnogi savremeni filmski stvaraoci zapeli su prilikom pokušaja da klasične pinceze učine modernim tako što će zameniti uloge princeza i ratnika, i staklene cipele zameniti im mačevima. Realno, to tako ne ide...

U bioskopima: Bitka za Pacifik / Pacific Rim (2013)
20. jul 2013. @ 10:44  |  recenzije

Vrhunsko sci-fi ludilo sa prisutnim ljudskim elementom

Nazovite je Godzilom na steroidima. Ili možda Transformersima sa srcem. U svakom slučaju, nema sumnje u to šta je Bitka za Pacifik / Pacific Rim i, još važnije, šta pruža. Ovo je savršen letnji spektakl sa ogromnim robotima koji se bore protiv čudovišta, čudovištima koji uništavaju gradove i ona vrsta spektakla koje samo veliki bioskopi sa velikim platnima i velikim zvučnim sistemima mogu istinski da vam dočaraju. U Bici za Pacifik nema nijednog jedinog originalnog momenta, ali to nije ni bitno jer su poznate scene iznešene sa vrhunskom ekspertizom čija je svrha samo jedno - potpuno visceralno iskustvo.
12 3 4 5 6 ... 20 21  >>  >