Little Dragon - Ritual Union
26. avg 2011. @ 10:31  |  recenzije

Little Dragon - Ritual Union

Peacefrog / EMI

Od njihovog poslednjeg albuma, Machine Drums, iz 2009, koji je došao do značajnih priznanja, bend iz Geteborga je brzo postao jedan od najaktuelnijih mladih bendova dens scene. Serija udruživanja sa velikim umetnicima u međuvremenu – pre svega sa Gorillaz, na čijem albumu Plastic Beach je pevačica Yukimi Nagano pevala u dve numere – dovela je do toga da Ritual Union bude jedan od najnestrpljivije isčekivanih albuma u 2011.

Slično kao kod Blondie, Little Dragon je bend, ali njihovo ime dolazi zbog pevačice koja grabi pažnju svojim žestokim temperamentom – minijaturne, polu-japanske petarde. N
jihovo prvo izdanje pojavilo se 2006, ali kvartet je oformljen pre 15 godina, dok su svi živeli u umetničkoj komuni Seal Colonie u švedskoj luci. Tamo, u navodno smrdljivom bunkeru, Little Dragon su stvorili sva tri albuma, i svoj izuzetan jedinstven zvuk, koji je usavršen na Ritual Union.

Kate Bush - Director's Cut
02. jun 2011. @ 10:02  |  recenzije

Kate Bush - Director's Cut

EMI/Fish People

Izgleda da dugo odsustvo Kate Bush između albuma poslednjih decenija je jedino ojačalo njen uticaj, kako mlađi umetnici sve više pokušavaju da popune prazninu, svojim radom inspirisanim njenim. S obzirom da ona još uvek radi na novom materijalu, za sada ćemo morati da se zadovoljimo sa Director’s Cut, revizijom pesama sa The Sensual World iz 1989 i The Red Shoes iz 1993. Večiti perfekcionista, Bush je zadržala neke elemente originalnih verzija, neke druge izbacila, doradila tekstove i ponovo snimila bubnjeve i vokale analognom opremom.Tako je na neki način unapredila tanku produkcijiu originala, očigledno želeći da ove pesme dobiju tretman kakav zaslužuju, ali je to takođe reintrodukcija u njenu ekscentričnost.

Iako se mnogo toga promenilo, uključujući njen opseg mogućnosti, koji se smanjuje sa godinama, ovo je još jedan dokaz njene fuzije umetničke imaginacije i neverovatnog smisla za pop. Zvuk novog doba u njenim blistavim pesmama će sigurno izazvati odbojnost kod nekih slušalaca, ali je u nekoj meri prijatno čuti njen govor i vrisak u toj verziji dok predvodi pleme sledbenika u ‘The Red Shoes’. Takođe, u uvodnoj ‘Flower of the Mountain’, njen vučji šapat je preteći do te mere da ćete zadrhtati.
Gorillaz - The Fall
15. jan 2011. @ 08:07  |  recenzije

Gorillaz - The Fall

EMI

To može da bude šta god vi poželite. Ovo je najbliže što imamo onome što bih ja nazvao univerzalna mašina”.

Ovo je britanski umetnik, David Hockney, rekao o iPad -u. Hockney na svom pravi skice, koristeći aplikaciju Brushes, i nekoliko njegovih radova se već ovog meseca nalazi na izložbi Pierre Bergé-Yves Saint Laurent Foundation u Parizu. Hockney-a su verovatno privukle nove mogućnosti, koliko i funkcionalnost novog Apple -ovog uređaja, koji je sličan iPhone-u ali nema funkciju telefona, ili pak nešto poput malog laptopa bez tastature. Umesto kao višak ili ograničenje, ovi “invaliditeti” ga čine univerzalnim, kao što Hockney kaže, privlačeći stotine hiljada korisnika, od mog komšije do Damon Albarn-a, koji je snimio novi album Gorillaz na svom iPad-u.

Objavljivanje albuma The Fall besplatno na Božić je dobar marketinški potez i proizvod Albarn-ovog nemira na turneji. Dok Hockney-eve skice zaista izgledaju kao da su napravljene na nekoj vrsti računara, ništa u Albarn-ovim pesmama ne odaje njihovo poreklo. Naprotiv, The Fall ima odlučno ekscentričnu produkcijsku vrednost tipičnog Gorillaz albuma, što može biti dokaz sposobnosti iPad-a da manipuliše i kombinuje zvučne fajlove sa malim gubitkom u tačnosti i kompleksnosti.
Norah Jones - Featuring
03. dec 2010. @ 13:14  |  recenzije

Norah Jones - Featuring

EMI Blue Note

Norah Jones se vraća na scenu sa svojim najnovijim izdanjem. Na ovoj kompilaciji bićete u prilici da čujete odabrane numere iz njenog muzičkog opusa još od 2001.godine. I možda je to samo naše subjektivno mišljenje, ali sve što ova žena uradi zaista je vredno svake pažnje. Njen glas istovremeno može da bude umirujuć i miran, a kada zatreba izuzetno emotivan. Jednom rečju, jedinstvena je i ume odlično da odabere ljude sa kojima sarađuje.

Featuring donosi širok spektar umetnika koji su sa njom sarađivali i koji su učinili da ova kompilacija drži vašu punu pažnju. Počevši sa predivnim klavirskim zvukom u numeri „Love Me“ Norah je ovo uradila u saradnji sa The Little Willes napravivši nezaboravnu numeru. Slušajući kompilaciju čućete kako se tempo usporava vodeći vas do još jedne pobedničke saradnje sa Dave Grohl-om (Foo Fighters) za koju je Norah pomislila kako bi mogla da bude odličan iskorak u rok muziku.
LCD Soundsystem - London Sessions
19. nov 2010. @ 12:55  |  recenzije

LCD Soundsystem - London Sessions

EMI / DFA

Za grupu čiji albumi najčešće izgledaju kao delo apsolutnog muzičkog genija , LCD Soundsystem su, kako se ispostavilo, jedan od najboljih live bendova u poslednjoj deceniji. Njihovo umeće je zaista fascinantno – umeju publiku da bace u apsolutni trans a svoje numere uvek dovedu do perfekcije. Jedino ko u ovom momentu može da im parira su Talking Heads, mada pitanje je da li bi se svako od vas složio sa time.

Ovo izdanje je snimljeno uživo ovog leta u južnom Londonu, nedavno nakon što su James Murphy i članovi njegovog benda završili sa nastupima na Glastonbury festivalu. Ovakva vrsta projekta zahteva potpuno drugačije angažovanje muzičara od onog na koncertu gde se članovi benda hrane energijom koju im šalje publika. Neizostavno je reći da bend pominje legendarnog BBC radio hosta John Peel-a o kom kažu: „Baš kao i u Peelovim edicijama, i ovde ćete biti u prilici da čujete nešto sofisticiraniji zvuk. Fokusirali smo se na to da zvuk bude čist, a sve to moći ćete da čujete slušajući devet numera koliko broji ovo izdanje“.
Hot Chip - Made in the Dark
23. jan 2008. @ 14:58  |  vesti

Hot Chip - Made in the Dark

EMI

Electro bend 'Hot Chip' izdaju svoj treći album 'Made in the Dark' sredinom februara.
Iako je sniman i produciran njihovom kućnom studiju, 'Made in the Dark' je uglavnom slika njihovih live nastupa koji po rečima svih velikih muzičkih kritičara jednom rečiju fenomenalan.
Press materijal ovog albuma otkriva, "Moćni procesori, klavijature i distorzija su jedne od najbitnijih oružija Hot Chip arsenala", sa dve numere 'Hold On' i 'Out At The Pictures' koje su urađene i snimane live iz jednog cuga.
U nastavku teksta pogledajte video spot za njihov vodeći singl 'Ready for the Floor'.
Kraftwerk - Minimum Maximum (DVD Box Set)
04. jan 2006. @ 03:37  |  recenzije

EMI

Dugo očekivano duplo izdanje DVD-a Minimum Maximum ja najzad izdato posle sjajnog duplog CD izdanja koji prati live turneju ovog neverovatnog benda. Ovo je prvi ikad dokumentovani Kraftwerkov živ nastup. Na DVD-u se nalazi dva sata neverovatnog nastupa sa svetske turneje 2004. godine, a ceo projekat je snimljen u DTS 5.1 surround zvuku. Pored ovoga na DVD-u se nalazi još bonus video snimak nastupa na MTV Europe dodeli nagrada.
Tokom poslednje decenije Ralf Hutter, Florian Scheider, Fritz Hilpert i Henning Schmitz kroz svoje turneje proputovali su svet i 2003 izdali Tour De France soundtrack čime su privukli pažnju armije obožavalaca i nametnuli imperativ sledećeg fenomenalnog izdanja. 2005. godine Kraftwerk se nalazi na turneji po Severnoj Americi gde odrađuje već unapred rasprodane koncerte. Tokom ovih dana Astralwerks je izdao dupli cd live nastupa Kraftwerk, čime su obožavaoci oni stariji a i oni mlađi bili potpuno oduševljeni. Sad fanovi Kraftwerka imaju još više razloga za radost, baš zbog činjenice da je ovo prvo ikad izdato oficijalno izdanje live performasa benda Kraftwerk.
Van Hunt - Van Hunt
01. okt 2005. @ 17:24  |  recenzije

Van Hunt - Van Hunt

EMI

Kada čujete Van Hunt naćićete puno sličnosti sa kreatorima soul zvuka kao sto su Marvin, Stevie, Sly, Al...Kompletan album je odsvirao, aranzirao i napisao sam izmedju 1998. i 2000. i nazalost dugo se čekalo na ovo izdanje. Sve pesme su prepune emocija, senzualnosti i duše, ali i kvalitetne svirke. Posebno obratite pažnju na naslove kao sto su "Dust", "What can I Say" i "Highlights". Momak je zaslužio da ga nazovemo naslednikom velikih imena soul muzike...Svi oni koji imaju averziju prema R&B zvuku trebali bi poslusati ovaj album, jer ovo izdanje reprezentno predstavlja kvalitet u ovom pravcu.
Lemon