Four Tet - Fabriclive 59
04. okt 2011. @ 11:43  |  recenzije

Four Tet - Fabriclive 59

Fabric

Kieran Hebden je bilo veliko ime u elektronskoj muzici od početka ovog milenijuma, ali njegova pojava kao klubski hedlajner je verovatno iznenadila mnoge. Iako ime Four Tet nosi dovoljno težine da popuni prostoriju, njegova rana izdanja, i verovatno najpoznatija, teško da su bila materijal koji puni podijume. Hebdenov brend – intrumentalni džez pod uticajem hip-hopa je nekima možda promakao, ali njegovo razumevanje toga i entuzijazam, prokrčili su mu put ka podijumu. Novi aspekt Four Tet-ove karijere je usađen u Fabriclive 59, koji se po mnogo čemu može posmatrati kao Hemden-ovo ljubavno pismo ubućeno klubu lično.

Kao i bilo šta čega se on dohvati, Four Tet-ov miks daje jedinstven dodatak dugoj tradiciji. On tvrdi da se u miksu ne radi o njegovim veštinama kao DJ-a, već o Londonu, fabric-u, sećanjima i uticajima.
Agoria sprema Fabric 57
20. mar 2011. @ 08:09  |  vesti

Agoria sprema Fabric 57

Fabric

Sredinom aprila izlazi pedeset i sedma kompilacija Fabric koju je uradio Agoria. Sebastian Devaud, poznatiji kao Agoria, posebno voli da radi kompilacije pa tako iz njegovog opusa možemo izdvojiti “Cult”, “At The Controls” i prošlogodišnju “Balance 016” kojom je pokazao da napraviti dobar miks ne znači samo poređati dobre numere. Ono što je za njega izazov jeste da pokuša da spoji nespojivo.

Iako u mom setu možete čuti dosta techno numera nastojim da umiksam stvari koje ne bi trebalo da idu zajedno. Ovde sam npr spojio remiks Elle Fitzgerald sa još četiri potpuno drugačije numere” kaže on. Fabric 57 je podeljen u dvadeset numera , mada sam mix je mnogo složeniji od toga: kroz prvu numeru se provlače čak različite tri pesme odjednom, a nekoliko numera se ponavlja periodično tokom miksa: STL "Silent State" i Lil Tony-jev remiks numere "Treehouse". Inače, Agoria je poslednji album “Impermanence” izdao prošlog meseca za etiketu Infinečiji je koosnivač još od 2006.godine.
Ramadanman miksa Fabriclive 56
05. feb 2011. @ 13:10  |  vesti

Ramadanman miksa Fabriclive 56

Fabric

Bass muzičar iz Velike Britanije David Kennedy, takođe poznat kao Ramadanman i Pearson Sound, umiksao je naredno izdanje Fabriclive serijala koje će se naći u prodaji 07. Marta ove godine.

Miks obeležava probojnu godinu za Kennedy-a. Pored izdavanja skoro deset singl izdanja, 2010-a godina mu vidno pomaže u unapređivanju bass muzike, kako kroz svoja izdanja na Hessle Audio etiketi, koju drži zajedno sa Ben UFO-om i Pangaea-om. Fabriclive 56 predstavlja produkciju i DJ stil koji su mu doneli slavu u poslednje vreme, pored pesama od mnogih svojih prijatelja i savremenika (Appleblim-a, Joy Orbison-a, Elgato-a), miks od trideset numera sa house i techno deonicama od Levon Vincent-a i Marcello Napoletano-a, kao i numeru od Shangaan Electra, Honest Jon-ovu nedavnu kompilaciju savremene dance muzike iz Južne Afrike.
Shackleton - Fabric 55
20. jan 2011. @ 12:28  |  recenzije

Shackleton - Fabric 55

Fabric

Sam Shackleton pristupa dens muzici obazrivo. On to čini i na ličnom planu (gašenje njegovog dubstep Skull Disko lejbla, prelazak u Berlin) i kao umetnik (njegovi zamršeni ritmovi se nekada rade mesecima). Fabric 55 je korak napred u dance svetu, šireći se na neosetljivim sivim zvucima sa Three EP-a iz 2009, za klub/lejbl u centru techno zajednice. Ali, Fabric 55 – studijski reprodukovan miks Shackleton-ovog seta iz kluba, sa mnogo novog materijala – ne stavlja Shackleton-a u krug uglednih DJ-eva, koliko potvrđuje njegov status inspirisanog buntovnika scene na kojoj se nalazi.

U komentaru prve Skull Disco kompilacije, Tim Finney je rekao “Shackleton-ova produkcija je poput nekih statua… koje čekaju da ih neko oživi i pokrene.” Na Fabric 55, Shackleton je taj pokretač, pažljivo prišivajući svoj već pažljiv rad. Kao Fabric DJ-evi, Omar S i Ricardo Villalobos pre njega, Shackleton je na miks stavio jedino svoj material. On ne baca novo svetlo na svoj rad, ali kraća, prolazna priroda ovih numera ih oslobađa – Shackleton lično ih oživljava i animira svoju produkciju.
Derrick Carter priprema Fabric 56
18. jan 2011. @ 11:46  |  vesti

Derrick Carter priprema Fabric 56

Fabric

Fabric 56 sprema ni manje ni više nego čikaški veteran Derrick Carter .

Carter je navodno počeo sa radom na gramofonima kada je imao devet godina, puštajući disco muziku na žurkama njegove porodice. On je postao ključna figura house scene u njegovom gradu tokom 90-tih, svirao je u klubovima kao što su "Shelter" i "Foxy", a radio je i za izdavačku kuću Gramaphone Records.
Jedan od njegovih najznačajnijih dostignuća leži u Classic Records-u, etiketi koju je pokrenuo 1995. godine sa Luke Solomon-om i Chez Damier-om koja je objavila tačno 100 izdanja u protekloj deceniji (koja je slavno počela sa CMC100 izdanjem i pomerajući se prema dole sa svakim narednim). Spomenućemo i moderne klasike kao što su Isolee-ov Beau Mot Plage. Poznat kao strastveni remikser, on je uradio prerade za pregršt muzičara od Cajmere-a do Ricky Martin-a.
DJ Marky sprema Fabriclive 55
15. dec 2010. @ 11:10  |  vesti

DJ Marky sprema Fabriclive 55

Fabric

Osoba zadužena za Fabriclive 55 je drum & bass veteran DJ Marky, a naći će se u prodaji početkom februara.

DJ Marky je imao dugu karijeru iza gramofona, počevši od žurki iz Sao Paulo-a 90-tih do klubske scene u Londonu u blizini novog milenijuma. On je delio dj pult sa nekim od najboljih jungle i drum & bass DJ-eva, uključujući nekog koa što je Goldie ili DJ Hype. Ali uraditi miks za Fabric kompilaciju je dugo bio cilj brazilskog DJ-a. "Kada sam dobio ponudu da radim za Fabric, prvo što sam pitao je; Kada treba da završim CD? . Dan posle tog razovoga, miks je bio spreman."

Uz numere od Lynx-a, Commmix-a, S.P.Y.-a i Skream-a između ostalih, Fabriclive55 izgleda kao apsolutni hit.
Shackleton sprema live set za Fabric 55
09. nov 2010. @ 08:17  |  vesti

Shackleton sprema live set za Fabric 55

Fabric

Popularni dubstep producent, Shackleton biće zadužen za novu miks-kompilaciju Fabric 55, za koju je spremio svoj live set.

Još od svojih prvih izdanja na Skull Disco etiketi (koju je osnovao zajedno sa Appleblim-om 2005. godine), Shackleton se nalazi u samom vrhu Britanske dubstep scene. Njegovi mračni, ponekad i tribal zvuci zaobilaze klasičnu klasifikaciju, ali sa saradnicima kao što su Burial i Kode9, obično se svrstava u dubstep branšu. Iako njegova izdanja sugerišu ka nečem drugom, poslednji EP pod nazivom 3 EPs je objavljen na house lajblu Perlon, a dve njegove trake (Minimoonstar i Blood On My Hands) je remiksovao niko drugi do Ricardo Villalobos.

Na Fabric 55 kompilaciji, Shackleton se ponovo udružuje sa Villalobos-om ubacivajući njegov potpuno nov materijal.
David Rodigan miksa Fabriclive 54
22. okt 2010. @ 14:04  |  vesti

David Rodigan miksa Fabriclive 54

Fabric

Britanski selektor i voditelj čuvene radio stanice Kiss FM, David Rodigan je osoba koja je zadužena za sledeću Fabriclive miks kompilaciju, koja će se naći u prodaji 15. novembra.

Sa DJ karijerom koja se proteže još od kraja 70-ih, Rodigan je dugo jedna od vodećih figura u svetu reggae, dancehall i dub muzike. Njegova ljubav prema muzici nastala je kad je ima 15 godina dok je gledao Millie-a kako izvodi numeru "My Boy Lollipop" na TV emisiji Ready Steady Go! Decenijama kasnije, uvršćen je u Reggae kuću slavnih, svirajući u bezbroj sound system-a i vodeći radio emisije na Radio London-u, Capital Radiu i konačno na Kiss FM-u, gde trenutno ima svoju emisiju nedeljom uveče od 23-01h.

Na Fabriclive 54, Rodigan daje sve od sebe kako bi iskopao skrivene numere, koje dub i reggae fanovi koš nisu uspeli da čuju.
Surgeon - Fabric 53
30. sep 2010. @ 09:39  |  recenzije

Surgeon - Fabric 53

Fabric

Postoji treklisting za Surgeon-ov miks za fabric mix seriju, ali je to 'Cliffs Notes' više nego bilo šta drugo. Negde kod četvrtog minuta Fabric-a 53, usudio bih se da nagađam da idu tri pesme odjednom. Možda čak i više. Birmingemski techno pionir otišao je u umetnosti digitalnog DJinga dalje nego bilo ko drugi, sklapajući deliće u celinu tako vešto, da jedva možete pomisliti na delove. Neki DJ-evi koriste laptop za puštanje numera, Surgeon koristi laptop da ih transformiše.

Ono što njega čini velikim, međutim, nije to što ume da složi trake. Svaki DJ ovih dana može lako da uradi isto. Stvar je u tome što je on rođeni pripovedač. Majstor napetosti. Neko ko zna kada je potrebno više ekspozicije. Neko ko zna kada je potrebno potpuno izvući tepih. U trenutku kada vas obuzima taj početni napad, on mišem dovodi "Superman" Robert Hood-a, i čisti ono što je još ostalo na deku. Možete zamisliti koliko dobro Mark Broom & James Ruskin - "Hostage" i Stephen Brown - "Stress Free" idu zajedno samo po izazovnim imenima ovih numera.
Surgeon sprema Fabric 53
09. jun 2010. @ 18:41  |  vesti

Surgeon sprema Fabric 53

Fabric Records

Surgeon je izabran da spremi sledeću ediciju karakteristične miks serije londonskog kluba koja će se naći u prodaji 12. jula.

Tehno pobornik je bio na čelu tehnološkog pomaka dens muzike ka digitalnijem stilu DJinga, koristeći Ableton Live za editovanje i oblikovanje svojih numera velikom brzinom, od trake do trake. Ovo će biti njegov prvi oficijelni miks od ograničene serije 2007. godine, This Is For You Shits kompilacije za Warp, i onima koji su upoznati sa njegovim bombastičnim i energičnim setovima će biti drago da znaju da je Fabric 53 napravljen po prilično sličnoj formuli. Nemojte očekivati da čujete striktno čisti tehno u miksu, on je uspeo da uklopi dosta traka iz dabstep sfere, pa se tu nalaze ScubaStarkey, Greena, Gatekeeper, plus nešto hausa i elektra Russ Gabriela i DJ Overdose-a.

Govoreći o miksu, Child je prokomentarisao:
12 3  >>  >