Recenzija albuma: The Killers - "Direct Hits"
12. dec 2013. @ 11:20  |  recenzije

Island / Mercury

Imaju tek dvanaest godina, a već izdaju kompilaciju najvećih hitova. Bend The Killers pojavio se na međunarodnoj muzičkoj sceni 2004. godine s albumom „Hot Fuss“ i potpuno osvojio hitovima Mr. Brightside (koja je njihova najprodavanija pesma, ujedno i proglašena pesmom decenije na britanskim Absolute Radio i XFM) i Somebody Told Me (broj 9 na britanskom XFM-u na listi top 100 pesama decenije). To je bila njihova odskočna daska, nakon čega se na njih uvek gleda sa poštovanjem, iščekujući što će da bude njihov idući poduhvat.

Nažalost, budućnost nije bila toliko dobra kao početak, barem ne u smislu onog žara koji se svima svideo i njihovog originalnog, zanimljivog i za to vreme inovativnog zvuka. Usledio je drugi album. Najveći hitovi koji su sa njega proizašli su When You Were Young, For Reasons Unknown i Read My Mindkoje možemo čuti na kompilaciji. Tu je njihov zvuk već promenjen, kao i njihov stil, ali to nije sprečilo da tri navedene numere zauzmu brojne top lestvice.

Sledeći album se već snižava po broju prodanih primeraka (3 miliona naspram 5 koje je ostvario prethodnik). Međutim izbačeni singlovi pokazali su se relativno uspešnim, a to su Human (treća njihova pesma koja se popela među prvih 5 UK-ove liste singlova), Spaceman i A Dustland Fairytale.

Idemo dalje i dolazimo i do četvrtog albuma, objavljenog 2012. Tu se stilom pomalo vraćaju unazad, ali ne puno, tako da njihova muzika i dalje ima elemenata „heartland rocka“. Ovaj album nije postigao popularnost kao prethodnici (milion prodatih primeraka u 2012.). Međutim, na svakom albumu postoje barem dve dobre numere, a na ovom su to Miss Atomic Bomb i Runaways (njihova deseta pesma među prvih 20 na UK listi).

I to su otprilike svi hitovi koji se nalaze na ovoj Direct Hits kompilaciji. Oni najbolji, najvredniji slušanja, zbog kojih su se ljudi zaintrigirali i zaljubili u ovaj bend. Osim tih koji su zaslužili mesto na albumu, tu su i dve nove pesme: Shot at the Night i Just Another Girl, koje svojim stilom pristaju sadašnjim Killersima, vodenaste, mlake i ne baš dobre, baš zato što ne sadrže ništa konkretno. Sve su svemu, daleko od njihovog najboljeg.

Best of izdanje u ovom momentu za njih je najbolje rešenje jer nas, još jednom, podsećaju da umeju da naprave izuzetno kvalitetnu muziku. Ukoliko ih do sada niste slušali, nakon ovog albuma ćete ih sigurno zavoleti .