Zagor 106: Pobuna kangasairosa / Veseli četvrtak
Klik za veću sliku

Zagor 106: Pobuna kangasairosa

0.0 (0)
Junak / serijal: Zagor
Broj: 106
Izdavač: Veseli četvrtak
Datum izdavanja: 17. mar 2016.
Scenario: Mauro Boselli
Crtež: Paolo Bisi
98 strana


Nakon Napoleonove misterije i užasa sa kojima se susreo Dilan Dog, vreme je da se vratimo duboko u šume Darkvuda. Zagor će se suočiti sa pobunom kakvu do sada nije imao prilike da doživi.


FACEBOOK KOMENTARI ()
KOMENTARI (91)
varvar (neregistrovan) @ 17. mar 2016. 15:28 #1
Odlicna naslovnica
0 0
Helingen (neregistrovan) @ 17. mar 2016. 15:39 #2
U pravu si varvare. Vidim da si onamo napisao za Ludens i Libelus. Ja nikad u zivotu nisam vidio Libelus kod nas. Samo sam gledao naslovnice po internetu
0 0
varvar (neregistrovan) @ 17. mar 2016. 16:39 #3
Mislio sam generalno na izdavace. Nzm izdaje li jos ko Zagora :)
0 0
Cacanski mangup (neregistrovan) @ 17. mar 2016. 21:54 #4
Nije los ovaj strip.
0 0
(neregistrovan) @ 18. mar 2016. 23:43 #5
Zagor kolor kiosk izdanje od prvog broja -- ocekujemo kao novo izdanje Zagora
0 0
Helingen (neregistrovan) @ 19. mar 2016. 07:45 #6
Samo ti nastavi da ocekujes. Veseli jedva uspijeva da izdrzi i ovo a kamoli jos i kolor kiosk izdanje da uvede.
0 0
varvar (neregistrovan) @ 19. mar 2016. 08:21 #7
Svaki post komentarise ovaj lik sto bi zagora i texa u koloru. Ja to ne bih kupovao, dobar mi je ovakav kakav je.
0 0
Helingen (neregistrovan) @ 19. mar 2016. 14:01 #8
Ja bih kupovao da ima ali nece to biti. I da skratimo pricu varvare: "Ja i ti ne bismo kupili nista jer nam nista vise nece ni doci." I tacka.
0 0
varvar (neregistrovan) @ 19. mar 2016. 16:17 #9
Ajde, sta si se iznervirao. Bice stripova uvijek :D
0 0
Helingen (neregistrovan) @ 19. mar 2016. 16:54 #10
Ma doslo mi je da puknem vise. Kad ima stripova onda ja nemam para a kad ja imam para onda nema stripova. Prokletstvo! Rekao sam vam bio nekad prije da sam dobio na lotou. I taman uzeo neke Ludens brojeve i nadoknadio ponesto od onog ulicnog prodavca. Onda mi ostane jos pola od tih para i bas odlucim da ih ostavim za nove brojeve VČ ali njih nigdjeeeeeeeeeeeeeee. Sad cu u inat sve to da potrosim. Uzecu sve sto mi padne na pamet.
0 0
varvar (neregistrovan) @ 19. mar 2016. 19:01 #11
Nemas kome u inat da ih trosis. Ako ne znas gdje ces s njima daj ih roditeljima. Uglavnom, iduce nedjelje se navrsava 2 mjeseca od kako su napisali da ce biti poslati.
0 0
Rade (neregistrovan) @ 19. mar 2016. 19:06 #12
Neznam jel pratite ovaj obojeni program,tu naizmenicno izlaze D&D,Zagor,Tex pa opet D&D,i sad bi trebao da izadje Tex,ali VČ ce umesto toga opet da izbaci Zagora,sto meni odgovara,ali sam saznao da sledeci br.izlazi tek u maju.Ja se sad domogo nekih para,al ne znam dal da cekam maj ili da kupujem neke Odabrane price koje mi fale.Sta bi ste vi uradili,ali imajte u vidu da je taj obojeni program mnogo boljeg kvaliteta,ali i kosta dosta vise
0 0
varvar (neregistrovan) @ 19. mar 2016. 21:48 #13
Ja bih cekao. Nekako mi ne treba obojeni program veselog
0 0
Helingen (neregistrovan) @ 20. mar 2016. 11:13 #14
Ma dosta sam cekao. Sedam mjeseci nista. Katastrofaaaaaa! A uzimam Zagor Ludens obojeni program. Izlazi otprilike u isto vreme kao i kod VČ.
0 0
Rade (neregistrovan) @ 20. mar 2016. 20:30 #15
A sto vi tolko volite VČ,mislim i ja bi cekao,al 7 meseci covece
0 0
varvar (neregistrovan) @ 20. mar 2016. 20:59 #16
Ja zato sto je jeftiniji od ludensa. A i dolaze nam odabrane price na svakih 4,5 mjeseci.
0 0
Helingen (neregistrovan) @ 21. mar 2016. 00:00 #17
Ja volim VČ iz mnogo razloga, da ih sad ne nabrajam. Samo cu reci da je jedan od njih to sto su toliko opstali (jedini posle Zlatne serije i Lunovog magnus stripa). A varvare brate varas se za OP. Nema promene! Stize nam tacno jedna OP u tri mjeseca bas kao i prije. Racunao sam to. Isto tako i Tex i Mister No. Ali posto Zagor redovni toliko kasni (a Rade je na fb vidio da ce nam poslati pakete do broja 102) mislim da ce nam ih poslati za 2 mjeseca (jer 9 brojeva kao za 9 mjeseci) i nametnuti nam i za njih ovu njihovu novu cenu, tj. 2,40€ po komadu.
0 0
varvar (neregistrovan) @ 21. mar 2016. 11:05 #18
Povratak Kandraksa i Aljasku su kasnile vise od 15 dana. A ne vjerujem da ce nam uvaliti cijenu vecu od 2 eura, ipak su rekli da ce svako sljedece izdanje toliko da kosta. :)
0 0
Helingen (neregistrovan) @ 21. mar 2016. 16:59 #19
Ma da ti pravo kazem nije me briga. Evo opet sam dobio 30€ na lotou. Ipak sam odlucio da malo pricekam hahahhaha. Valjda ce doci. Do tada mogu trecinu da potrosim kod ovog ulicnog prodavca
0 0
(neregistrovan) @ 21. mar 2016. 17:06 #20
Hahaha cestitam :D nije ni meni puno stalo do redovne serije kad jos imam nekoliko OP da procitam. Nulti cas sam stao kad je najzanimljivije :D
0 0
Rade (neregistrovan) @ 21. mar 2016. 17:38 #21
Rekli su da ce za stare brojeve da bude stara cena buducih 6 meseci a nova cena vazi samo za ove koji tek izlaze.Ne znam dal sad da narucim neki obojeni program il da cekam sledeceg Zagora u maju,da vi birate koji bi obojeni program uzeli koji su do sad izaslk osim brojeva 2 i 6
0 0
varvar (neregistrovan) @ 21. mar 2016. 17:56 #22
Pa cekaj, to nema smisla sto si rekao. Hoce li stari brojevi da poskupe nakon 6 mjeseci ili ce im cijena ostati ista ?
0 0
Helingen (neregistrovan) @ 21. mar 2016. 19:09 #23
E ja vise nista ne znam. No dobro. Rade ja bih uzeo "Duhovi kapetana Fišlega" normalno zato sto ga nemam. Inace uzimam Ludens obojeni program ali je nula naspram VČ. Ali moram tako.
0 0
varvar (neregistrovan) @ 21. mar 2016. 19:23 #24
Gdje ga kupujes ?
0 0
(neregistrovan) @ 21. mar 2016. 20:37 #25
Ludensov prevod je nikakav
0 0
Helingen (neregistrovan) @ 21. mar 2016. 20:54 #26
Kod Lakovica. Jedino sam ga tamo vidio i stalno dolaze po samo 2 primjerka pa moram stalno da strepim oce li jedan od njih biti moj. Steta sto sam to otkrio tek kad je prosao prvi broj. A drugi i treci imam.
0 0
varvar (neregistrovan) @ 21. mar 2016. 21:02 #27
Bolje ludens jer je jeftiniji, mene iskreno briga za kvalitet papira, pa necu valjda da ga jedem.
0 0
Helingen (neregistrovan) @ 21. mar 2016. 21:42 #28
Hahahahah, ova ti je dobra. I oni nista ne kombinuju to mi se svidja. Nzm imaju li Tex Obojeni program ali kad je u pitanju Zagor Obojeni progran to im je posebna edicija kao npr kod nas OP. Tako da ide od broja 1 pa do ko zna kojeg. Bar je to dobro. Jesi li citao broj 1 varvare? "DUHOVI KAPETANA FIŠLEGA" ?
0 0
varvar (neregistrovan) @ 22. mar 2016. 13:11 #29
Ma nisam, nije mi se davalo 10 eura za strip od 100tinak strana. Hocu odabrane price da kompletiram, a biblioteku ne uzimam jer mi je za pare koje traze pretanka. :) .Neko rece jednom da su kao 2 ili 3 OP.
0 0
Rade (neregistrovan) @ 22. mar 2016. 13:56 #30
Da,to znaci da ce posle 6 meseci i stari brojevi da poskupe.Ja imam obojeni program Zagora 1 i 2 od VC pa sad ne znam dal da kupujem obojeni Texa i DyD.Najavili du da ovog cetvrtka izlazi DyD koji je radio Stano,i tu ce da bude i intervju sa njim.Ja od Ludensa citam samo Marka,ima i mali rendzer i Miki da se kupe,al ne bih da pocinjem i njih da citam.Verovatno ne dostavljaju ovamo Ludens Zagora jer vec VC izdaje pa nece da prave konkurenciju.
0 0
Helingen (neregistrovan) @ 22. mar 2016. 14:07 #31
Ja imam 5 brojeva Mikija a rado bih citao i Malog rendzera nego ga uopste nisam vidio ovamo. A sto se tice ovoga u pravu sam. Uvalice nam oni novu cenu varvare. A Rade, citas li Bleka? I jos nesto: Varvare ima li tih biblioteka ili obojenih programa u PG? Pitam ovo posto kazes da ti se nije davalo 10€ za strip od 100 strana pa mi se cini kao da si imao prilike da ga kupis
0 0
varvar (neregistrovan) @ 22. mar 2016. 14:33 #32
Nisam vidjao, zato sam te i pitao gdje kupujes :D na ovom sajtu sam procitao komentare o njemu i neko rece da je 10 eura
0 0
varvar (neregistrovan) @ 22. mar 2016. 14:34 #33
Izgleda da si u pravu za ovo uvaljivanje cijena... Mislio sam da ce cijena starih izdanja da ostane ista
0 0
Helingen (neregistrovan) @ 22. mar 2016. 16:50 #34
E pa onda mi je drago sto ja uzimam Ludens. On je 3,90€. Ali je prevod malo zeznut. Sad ce valjda uskoro da dodje extra Zagor Ludens. To je mnogo dobrooo!!!! :D
0 0
varvar (neregistrovan) @ 22. mar 2016. 19:54 #35
Meni ne smeta toliko prevod, glupo mi je recimo sto Čika prevedu kao Chico...
0 0
Gručo Marks (neregistrovan) @ 22. mar 2016. 23:42 #36
Pozz ljudi evo i mene nakon kraćeg perioda...čini mi se da nestašica stripova nikad nije bila veća :(
0 0
Rade (neregistrovan) @ 23. mar 2016. 07:38 #37
Zdravo Gruco.Helingene,imam Blek od Wizarda brojeve 2,5 i 6 i to su mi jedni od prvih stropova tako da su mi mnogo dragi,samo mi je zao sto nisam kupovao redovno jer sad nemam gde da kupim.Imam i jedan broj Bleka "totem Murak",ne znam sad ko je izdavac,ali svakako obozavam Bleka.Mada ne kupujem ove Ludensove jer sam gledao jednog tipa na YT zove se Studirko i kaze da su bas dosadne epizode pa sam odustao od Ludensa
0 0
varvar (neregistrovan) @ 23. mar 2016. 10:06 #38
Gdje si gruco :D
0 0
Helingen (neregistrovan) @ 23. mar 2016. 14:40 #39
Taj tip, Rade, nije u pravu vjeruj. Dobro mozda ponekad bude pomalo dosadno ali ima puno dobrih epizoda pogotovo prvih 30-40 brojeva. Nisam ih citao sve ali iz ovog sto sam procitao ovo ti tvrdim. A wizard je izdao samo 6 brojeva i ja sam ih srecom pokupio mada ne na vreme. To je jos jedan izdavac koji je veoma brzo propao a takodje je obecavao brda i doline. Uzalud. Ja sam odlucio da sad redovno pratim Ludens Bleka jer nam stize po jedan broj dvomjesecno. Jedina je steta sto sam morao da se "naparim" da bih to shvatio i konacno poceo redovno da ga pratim. Ali mnogo vise volim Marka i on mi je odmah poslije Zagora prioritet.
0 0
Rade (neregistrovan) @ 25. mar 2016. 13:01 #40
A sta mislis Helingene o tim eizardovim brojevima,mislim na brojeve "opsadno stanje","sedam izazova", i "lazni prorok"
0 0
Helingen (neregistrovan) @ 25. mar 2016. 22:01 #41
"Sedam podviga" *. Svi su mi dobri samo mi je radnja u "Laznom proroku" malo bezveze jer ima nekih bas sasavih scena kao npr (ako se secas) kad guverner na kraju od tolike sujevernosti oponasa svinju. Ali nema veze. Negdje procitah da je taj strip po prvi put izasao kod nas dok znamo da se svih prethodnih pet brojeva wizard comicsa objavljivalo ranije u lunovom magnus stripu. A ako moram da izaberem najbolji onda je to svakako "sedam podviga". Sve mi u njemu odgovara. Crtez pogotovo. Mada nije los ni onaj prvi broj "gusari". Ali wizard se brzo ukide, steta. Ali su te price ponovo objavljene u Ludensu. Ja npr imam "opsadno stanje" i od wizarda i od ludensa, jedina je razlika sto kod ludensa ima 2-3 stripa u jednom. A reci mi od kojih sve edicija imas stripove? I znas li ista o redakciji "Slobodna Dalmacija" ? I nisi mi prokomentarisao cetvorodelnu pricu o Mortimeru (pretpostavljam da si to do sada vec procitao).
0 0
Rade (neregistrovan) @ 26. mar 2016. 09:21 #42
Ja imam od VC sve junake(neke manje neke vise)jedino nemam knjige(jedino imam MM knjigu 2)imam Ludens (Marka,price divljeg zapada,i jednog Zagor maxi),imam od wizarda te tri epizode Bleka,imam LMS nekoliko Mr Noa i jednog bleka i sad ne znam koji je izdavac Alan Forda(moguce da je slobodna dalmacija)Sve to ukupno oko 120 stripova,uglavnom VC.Cuo sam za Slobodnu dalmaciju ali kod mene nema njihovih izdanja,jedino mozda taj Alan Ford.Procitao sam onu pricu o Mortimeru,i sjajna je ali imam jednu veliku zamerku.Ni malo mi se ne svidja sto je prica podeljena na 4 dela,sad sam video da imam prva 2 dela(VC 53,54)i secam se kad sam kupovao,taman me prica zainteresuje i zaintrigira i kraj,za nastavak mora da se ceka 2,3 nedelje,a dok izadje sledeci broj je vec zaboravim sta se dogadjalo.Takva prica ne treba da se secka,jer je previse napeta,ali znam da mi je vec neko rekao da nije mogla ta prica u OP jer je prvi put u Srbiji.Nego znate li da sam procitao poslednje pojavljivanje Helingena na netu,prica kida kolko je dobra.Ko je citao OP 19 ovo se direktno nadovezuje na to,i prica o Helingenovoj proslosti,i zasto je on toliko lud i zasto mrzi Zagora.Kad smo kod toga,jel objavio VC prvi susret Zagora i Helingena posto znam da u OP 10 kad sam prvi put video Helingena Zagor i on se vec poznaju.Ako neko zna molim vas da odgovori,umirem od zelje da procitam njihov prvi susret.Nego taj njihov zadnji susret je iz 4 dela,i na polovini zadnjeg se zavrsava prica i pocinje nova sa Edgar Alan Poom,i o ubici kanibalu,i po meni ta prica je jos bolja,ali nisam mogao da nađem nastavak,nastavak se zove mislim "ubica(ili kanibal)iz Filadefije".Mozda ta prica jos nije ni izdata,u svakom slucaju ako VC to izda ja uzimam sve 4 epizode sa Helingenom i nastavak sa tim kanibalom,ali na zalost mislim da ce to biti tek sledece godine.
0 0
Helingen (neregistrovan) @ 26. mar 2016. 11:23 #43
Eh. Sad me bas podsjeti da sam ti upravo ja rekao to za Mortimera. Nego sam zaboravio, izvini. A prvi susret Helingena i Zagora ja nisam citao. Znam da je prva prica koju sam ja citao o njemu bila OP 5 "Nulti čas" ali su se oni i tu jako dobro znali. Ali znam da se Helingen pojavljivao u knjizi 5 ali nisam siguran je li to bio njihov prvi susret ili ne. Ja imam sve OP sa Helingenom i brojevi 14 i 19 su mi najbolji. Pogotovo zato sto ih crta Feri a i price su mi super. No rado bih citao nesto vise o Supermajku ili Tkacu. A Rendal Mutant mi se cini nemogucim da ce se vratiti. Jesi li citao tu pricu iz redovne edicije? I ona je cetvorodelna. I nikako da pronadjem brojeve "Misisipi" "Srce i mac" "Cena izdaje" i "Kraljevsrvo straha". Sa onim prodavcem sam nazalost, zavrsio. On vise nema nista sto bi me moglo interesovati. Rekao mi je da sacekam ljeto pa mozda nesto i bude. Barem sam uzeo neke brojeve ako nista drugo. No sam nervozan u poslednje vreme nidgje nema VČ novih brojeva. A bas bih da vidim sto je sa Deksterom bilo itd itd ali nema izgleda srece od njih.
0 0
Za Radeta (neregistrovan) @ 26. mar 2016. 13:40 #44
Evo ti drugi deo price o kanibalu:

striputopija.blogspot.rs/2016/02/606.html

Takodje ti preporucujem da procitas ova 2 stripa:

striputopija.blogspot.rs/2016/01/589.html

striputopija.blogspot.rs/2016/01/590.html
0 0
varvar (neregistrovan) @ 26. mar 2016. 17:02 #45
To je bio njihov prvi susret, u knjizi. :)
0 0
Rade (neregistrovan) @ 26. mar 2016. 17:24 #46
Ee hvala za ovaj link.E da Helingene ja sam skroz zaboravio da je Helingen bio i u OP broj 5,nego jel taj Rendal onaj tip sa metalnim sakama ili je to onaj sa dva mozga,ili neko treci.Ne znam posto nisam citao ali mi je poznato ime Rendal.Ja sad razmisljam da narucim preko neta OP 5 i VC 55 i 56 da dopunim pricu o mortimeru,nego jel imate predlog sta jos da uzmem iz redovne serije
0 0
Helingen (neregistrovan) @ 26. mar 2016. 17:56 #47
Ti neregistrovani začepi. Rekao je da nije citao tako da ne moze ni znati. Rade Rendal je onaj sa 2 mozga. A posto to nisi znao to ti je ujedno i moj predlog sta da uzmes iz redovne serije. To su ti brojevi 28, 29, 30 i 31 redovne serije. Ali znaj da je prvo Rendalovo pojavljivanje bilo u OP 8 "Zaseda Mutanta" ! Tako da ti toplo preporucujem da narucis ovih pet brojeva. Neces se (bar mislim) pokajati! Pogotovo ne sto se tice crteza. OP crta Bignoti a redovnu Verni. A da ti pojasnim i ovo: kad vec pominjes coveka sa gvozdenim sakama to ti je Alhemicar Robert Grej. Imas ga u OP 12 "Zlocinacki genije" (njegovo prvo pojavljivanje) i drugo a ujedno i poslednje u redovnoj seriji(koju crta Chiarolla) - "Krv Mohavka" , "Napusteni rudnik" i "Bez milosti" odnosno brojevi 46, 47 i 48.
0 0
varvar (neregistrovan) @ 26. mar 2016. 20:34 #48
Robert Grej, jedini covjek koji je pobijedio Zagora u borbi golim rukama. Iskreno, jedan je od njegovih najtezih protinika. Ja polako dovrsavam Morsku stravu, mnogo mi se svidja :O
0 0
Rade (neregistrovan) @ 26. mar 2016. 22:27 #49
E hvala na savetima,javicu sta sam uradio
0 0
Helingen (neregistrovan) @ 27. mar 2016. 00:09 #50
Nista i drugi put. A kako to da tek sad citas Morsku stravu Varvare? Bese li to ono sa ljudima-ribama?
0 0
varvar (neregistrovan) @ 27. mar 2016. 09:51 #51
Kupio sam je prije 15-20 dana, ne citam na internetu brojeve koje je izdao VC.
0 0
varvar (neregistrovan) @ 27. mar 2016. 10:09 #52
Jeste, to je to
0 0
Rade (neregistrovan) @ 27. mar 2016. 11:16 #53
E koje su poslednje OP koje ste kupili
0 0
Helingen (neregistrovan) @ 27. mar 2016. 11:32 #54
Poslednju sam uzeo "Sedam gradova Sibole"
0 0
Helingen (neregistrovan) @ 28. mar 2016. 18:00 #55
Ipak pronadjoh jos neke brojeve Horusa kod onog prodavca i plus uzeh novi broj Zagora Extra Ludens "Kandraxova osveta". A i dalje nigdje VČ kod nas. Ima li šta kod vas momci?
0 0
Helingen (neregistrovan) @ 28. mar 2016. 18:01 #56
Jesi li Rade narucio sto?
0 0
Rade (neregistrovan) @ 28. mar 2016. 20:32 #57
Narucio sam OP 5 a ostatak para cuvam za obojeni program kad izadje,i eventualno za sledece OP.Ja sam najnovie OP uzeo broj 33,imam u kolekciji niz od 9 do 33 OP,i resio sam da kupujem sve OP koje budu izlazile.
0 0
varvar (neregistrovan) @ 28. mar 2016. 22:47 #58
Zavrsio sam Morsku Stravu. Za vikend krecem Zasedu Mutanta. Je li mu to prvo ili drugo pojavljivanje ? Ako je drugo, necu ga citat'
0 0
Helingen (neregistrovan) @ 29. mar 2016. 00:40 #59
Bravo, Rade! Odlicna zamisao. Prvo je varvare ne brini. Gdje je Gruco nema ga dugo?
0 0
varvar (neregistrovan) @ 29. mar 2016. 15:12 #60
Mozda se ohladio od stripova, svi smo prolazili kroz to.
0 0
Helingen (neregistrovan) @ 29. mar 2016. 19:48 #61
Ja nisam. Od kad sam poceo citam ih i nabavljam sa istim zarom kao i na pocetku. Jedino me nervira sto nigdje nema VC. Moram vam reci da sam danas bio u iskusenju da li da uzmem Ludensovog Zagora "Na tragu Dekstera Grina" ali sam ipak odustao a zadovoljio sam se samo sa obicnim prelistavanjem na trafici. Imam nos nadu ali polako pocinjem da je gubim. Mozda dodje vreme kad cu zaliti sto nisam kupovao Ludens. Ako je tako ovo je vec drugi broj koji puštam da slobodno prodje. Mislim da gresim ali kad je sve ostalo krenulo naopako onda neka ide i to. Ovog sigurno necu kupiti. Cekam i cekacu. Pa makar i ljeto. Moze li ko da ih pita na fb kad ce poslati to? Oni stvarno nisu normalni. Ako ovako nastave zelim im brzo zatvaranje! Od srca!
0 0
varvar (neregistrovan) @ 29. mar 2016. 20:34 #62
Moze ali oni uvijek odgovore "nadamo se sto prije" .
0 0
Gručo Marks (neregistrovan) @ 30. mar 2016. 11:18 #63
Pozzz ljudi tu sam mada sada ulazim ređe naravno da nisam prestao sa.stripovima ali trenutno kod mene nema ništa pa čekam da pošalju koju turu :D
0 0
Minuteman ;) (neregistrovan) @ 31. mar 2016. 01:05 #64
Varvar + Helingen + Rade + Gručo Marks + (neregistrovan) = Zagor00
0 0
varvar (neregistrovan) @ 31. mar 2016. 08:32 #65
Odleprsaj kralju
0 0
Rade (neregistrovan) @ 01. apr 2016. 11:04 #66
Ovom Minutemanu neko saznao ime sa ovog sajta i potpisivao se tako,pa sad ovaj redovno dolazi da se svadja,a taj Zagor00 sto mu je zloupotrebljavao ime odavno ne dolazi na ovaj sajt
0 0
Rade (neregistrovan) @ 01. apr 2016. 20:49 #67
Uh seme ti j*bem ja sad vide na fejsu kazu "danas je Veselom cetvrtku oduzeta licenca za prodaju i stampu bonelijevih stripova,bilo je lepo koliko je trajalo ovih 8 godina".Ja otvaram komentare sav presecen,kad neki kazu to sala za 1. april.J*ebem ti 1.april i takvu salu,natocito sad kad su pominjali zatvaranje VC-a.
0 0
Helingen (neregistrovan) @ 01. apr 2016. 20:57 #68
Da ih nisam ja prokleo? Hahahahshaha. Vidi gore. Rekao sam "zelim im zatvaranje od srca ako ovako retko nastave da nam salju stripove" .... hahahaha. Kad bolje razmislim nadam se da do toga ipak nece dolazit.
0 0
varvar (neregistrovan) @ 03. apr 2016. 10:07 #69
Preminuo je Galieno Feri, veliki umjetnik. Nek pociva u miru.
0 0
Gručo Marks (neregistrovan) @ 03. apr 2016. 10:37 #70
Hvala mu za sve nek počiva u miru!
0 0
toto (neregistrovan) @ 03. apr 2016. 13:47 #71
gromada svetskog stripa
0 0
Rade (neregistrovan) @ 03. apr 2016. 16:54 #72
Pokoj mu duši,mnogo mi je zao
0 0
Helingen (neregistrovan) @ 03. apr 2016. 20:50 #73
Nek mu je laka zemlja. Bas mi je zao ali mislim da su sve naslovnice Zagora koje ce objaviti VČ vec nacrtane i da ih je on sve nacrtao. Osim biblioteka naravno.
0 0
Rade (neregistrovan) @ 04. apr 2016. 17:30 #74
Zna li neko neki sajt gde pise datumi izlazenja VC stripova,a ako ne'znate ti bar kad izlaze OP 34
0 0
Gručo Marks (neregistrovan) @ 05. apr 2016. 19:21 #75
Op 34 izlaze za jedno mjesec dana malo više i zvaće se tajna jednoroga :)
0 0
Rade (neregistrovan) @ 05. apr 2016. 21:16 #76
E steta,ja reko da kupim i Odabrane i obojeni prog
Al vrv cu samo obojeni kad izlaze u isto vreme
0 0
Helingen (neregistrovan) @ 09. apr 2016. 22:09 #77
E konacno sam pronasao i jednog Blek Specijala ono 2 spojena u jednom. Da li si to vidio u PG gdje Varvare? Pitam posto sam ja vidio sam jedan do sada i uzeo sam ga.
0 0
Helingen (neregistrovan) @ 10. apr 2016. 13:20 #79
Bravo Rade. Odlican izbor. Taj je strip odlican. Ja ga imam i procitao sam ga nekoliko puta.
0 0
Rade (neregistrovan) @ 10. apr 2016. 13:38 #80
Ee hvala sto si mi rekao,da znam da li je dobar,prodavac mi je rekao da ipak salje postom nego je to bila neka greska.Verovatno narucujem sutra,samo da utvrdimo cenu i sve.Helingene kakav je kvalitet korica i strana,da li je kao ko ostalih ludens Markova
0 0
Helingen (neregistrovan) @ 10. apr 2016. 17:53 #81
Ja sam ti Rade napisao odgovor prije nego nzm je li ga poslalo. Meni ovdje nista nema a jednom mi je isto tako bilo a vi ste dobili moj odgovor. Dakle kvalitet je potpuno isti. Plus dobijas 2 stripa u jednom jer u tom kompletu ima 2 Ludens Marka
0 0
Rade (neregistrovan) @ 10. apr 2016. 20:37 #82
Evo ja sam sad video,i pise mi da si postavio u 17:53
0 0
Helingen (neregistrovan) @ 12. apr 2016. 20:19 #83
Jesi li uzeo Marka Rade?
0 0
Rade (neregistrovan) @ 13. apr 2016. 11:56 #84
Jesam,mnogo mi se svidja prva prica.Stigao sam negde do 100 strane.Takodje mi se svidja sto je bas dobar kvalitet,i izgleda mi da dobro drzi.Nego jeste li se pitali ko ce da crta naslovne za Zagora posle Ferijeve smrti?VČ na fejsu kaze da ce verovatno da crta Valter Venturi.Neki u komentarima kazu da je glupo sto biraju nekog sa slicnim stilom crtanja kao Feri,i da treba da stave nekog ko ima svoj stil,razlicit od Ferija.Po meni je dobro sto su odabrali njega,nadam se da ce njegove naslovnice da budu dobre koliko i Ferijeve.
0 0
Rade (neregistrovan) @ 13. apr 2016. 11:58 #85
Varvare gruco jel ste tu
0 0
Helingen (neregistrovan) @ 13. apr 2016. 13:44 #86
U pravu si da je prva prica dobra ali su i sve ostale takve. Nzm ko ce da crta te naslovnice ali za OP sigurno ostaju Ferijeve jer je to nekada vec objavljivano. Sto se tice ostalih nzm. Mogao bi biti i Marko Verni jer on isto tako ima veoma dobar stil a opet malo razlicit od Ferija. Samo ne bih zelio Laurentija jer je vec dovoljno to sto crta naslovnice za Biblioteke Zagor.
0 0
Rade (neregistrovan) @ 13. apr 2016. 22:08 #87
Videcemo za ostale price,tek sam prvu procitao,ali verujem da su i ostale dobre.Do sad svaki Ludens Mark kog sam do sad citao je bio mnogo dobar,pa verujem da ce ovi
0 0
Helingen (neregistrovan) @ 13. apr 2016. 22:32 #88
Tacno. Mogu da garantujem da nema tog Marka koji mi se nije dopao. Cak i oni Specijali koje je izdao VC. o Ludensu da ne govorim. Ali nazalost Ludens je sa Markom stao kod broja 57
0 0
varvar (neregistrovan) @ 14. apr 2016. 09:45 #89
Jeste li citali zadnju Markovu epizodu ? Onu kad mu Blek dolazi na svadbu
0 0
Rade (neregistrovan) @ 14. apr 2016. 10:20 #90
Ja jesam,na kraju flok i zalosna sova postanu najbolji prijatelji,i pojave se blek,rodi i okultis.Mislim da se epizoda zove konacna pobeda ima na netu da se cita
0 0
Helingen (neregistrovan) @ 14. apr 2016. 16:04 #91
Ja je imam kupio sam je prije mjesec dana ali nikako da stignem da je procitam. Je li to ona epizoda u sklopu sveske "Krvavi obred" ?
0 0
DODAJ KOMENTAR
(ime)
Povezana izdanja (50)

Povratnici
Dylan Dog 110

Proročanstvo
Zagor 110

Blokirani put
Tex 51

Sedmi tom (1958-1960)
Rip Kirbi 7

Oteta devojka
Mister No 59

Cvetovi pokolja
Jedno doba, jedna priča 15

Vučje srce
Jedno doba, jedna priča 14

Urbane legende
Dylan Dog 109

Smak sveta
Dylan Dog - Super Book 36

Bezimeni konjanik
Napoleon 2

Lažnjak
Dylan Dog 108

Okršaj titana
Zagor 108

Tajna jednoroga
Zagor - Odabrane priče 3

Siva plima
Marti Misterija 36

Bleki
Dylan Dog 107

Iščezli svet
Zagor 107

Šta postajemo
Okružen mrtvima 10

Voz za Redvil
Tex 50

Divljak
Biblioteka Meandri 1

Ujed pirane
Mister No 58

Tri sene
Prvi izbor 16

Legija kostura
Dylan Dog 106

Gvozdeni Musketar
Jedno doba, jedna priča 13

Stakleno oko
Napoleon 1

Znaci kraja
Dylan Dog 105

Sertao
Zagor 105

Okršaj u Los Anđelesu
Zagor - Odabrane priče 33

Urušavanje
Dylan Dog 104

Zemlja na granici
Brad Barron specijal 2

Vojska ludaka
Zagor 104

Vojni sud
Tex 49

Osveta
Mister No 57

Vanzemaljska epidemija
Dylan Dog 103

Vetar pobune
Zagor 103

Kuća sećanja
Dylan Dog - Planeta mrtvih 1

Kuća izgubljenih ljudi
Dylan Dog - Super Book 34

Gavranova presuda
Dylan Dog 102

Peti tom (1954-1956)
Rip Kirbi 5

Portreti i recenzije

Povratnici / Veseli četvrtak Povratnici
Dylan Dog 110
Proročanstvo / Veseli četvrtak Proročanstvo
Zagor 110
Oteta devojka / Veseli četvrtak Oteta devojka
Mister No 59
Spiru i Fantazio / Darkwood Spiru i Fantazio
Karusel Integrali 1
Prorok / Darkwood Prorok
Perle 19
Cvetovi pokolja / Darkwood Cvetovi pokolja
Jedno doba, jedna priča 15
Vučje srce / Darkwood Vučje srce
Jedno doba, jedna priča 14
Urbane legende / Veseli četvrtak Urbane legende
Dylan Dog 109
Morski vuk / Besna kobila Morski vuk
Stripčine 6
Novi stripovi