Zagor - Odabrane priče 33: Okršaj u Los Anđelesu / Veseli četvrtak
Klik za veću sliku

Zagor - Odabrane priče 33: Okršaj u Los Anđelesu

0.0 (0)
Junak / serijal: Zagor - Odabrane priče
Broj: 33
Izdavač: Veseli četvrtak
Datum izdavanja: 11. feb 2016.
Scenario: Mauro Boselli
Crtež: Raffaele Della Monica
190 strana


Ovog četvrtka, Zagor će se ponovo sukobiti sa starim neprijateljem koji će pokušati da naudi Čiku. A sve će se to desiti u čuvenom Los Anđelesu.


FACEBOOK KOMENTARI ()
KOMENTARI (58)
Rade (neregistrovan) @ 12. feb 2016. 20:53 #1
Procitao,odlican je
0 0
Helingen (neregistrovan) @ 13. feb 2016. 08:14 #2
Ja cu ga procitati koliko mi se cini za godinu dana ali nema veze. Volim epizode o Natu Murdu. A svidja mi se i kako crta gore-navedeni crtac. Tek sam kupio epizodu SEDAM GRADOVA SIBOLE. Crtez - Katastrofa. Sto se mene tice najgori je Kiarola. Za njim odmah Laurenti.
0 0
Live Bet (neregistrovan) @ 13. feb 2016. 13:56 #3
Ti to mene zajebavas malo?

Najgori Kjaorla i Laurenti

Odmah mozes da ostavis stripove i nikada ih vise ne pipnes.Nisi dostojan da ih i gledas a kamoli drzis i citas
0 0
Helingen (neregistrovan) @ 13. feb 2016. 20:06 #4
A koliko si ti to procitao stripova pa bi se uporedjivao sa mnom? I da neces ti slucajno da mi kazes sta treba da radim a sta ne? Samo sam iznio svoje misljenje. Nista strasno. Najbolji je Feri i ima mnogo jos dobrih crtaca ali ova dvojica...nije mi jasno. Kao da crtaju nizerazredne stripove. A posto odavno vec sakupljam stripove sigurno necu uvaziti tvoj predlog. Mogao bi malo da zaviris u Zlatnu seriju pa da vidis kako crtaju pravi crtaci a ne da se ovde raspravljas sa mnom.
0 0
Helingen (neregistrovan) @ 13. feb 2016. 20:10 #5
Hajde realno reci koliko si Zagora procitao pa da mozes da sudis o stripovima i crtacima. Koliko ja znam Kjarola totalno unakazi lik Zagora. Nego sta da ti kazem. Vidi se da si ti neki balavac ili mozda i odrastao sa pelenama
0 0
varvar (neregistrovan) @ 13. feb 2016. 20:48 #6
Ostavi bre stripove kad ti covjek kaze. :D
0 0
Helingen (neregistrovan) @ 13. feb 2016. 22:31 #7
A koji crtaci vama ne valjaju tako vam svega? Feri, Donateli, Dela Monica, Bignoti, itd itd....oni nisu dobri je li? Vi stvarno nemate pojma. Sta kazes ti, Rade?
0 0
Helingen (neregistrovan) @ 13. feb 2016. 22:35 #8
I sami izdavaci VČ su na jednoj uvodnoj stranici Zagora napisali da je Kiarola najomraženiji crtač medju čitaocima. Istražujte malo više posto vidim da se uopste ne informisete o stripovima vec ih samo onako bezveze citate. Sto se sad ne javlja Live Bet?
0 0
Live Bet (neregistrovan) @ 14. feb 2016. 00:45 #9
Ne javljam se zbog jednog veoma mracnog razloga:Nisam bio za kompjuterom pa neverovatno gledano nisam ni mogao da kometarisem

Ovo ostalo ne zelim da komentarisem,jer sam dovoljno procitao iz provg javljanja.Pozz
0 0
Rade (neregistrovan) @ 15. feb 2016. 17:08 #10
Pa po meni je Kiarola stvarno na nizem crtackom nivou od ostalih,ali daleko od toga da ga mrzim.Pokusavao sam da crtam Zagora,i vidim koliko je potrebno truda za makar jedan crtez Zagora,a kamoli za ceo strip.Zato mi je malo glupo da neko kaze da mrzi njega,jer mi je drago da vidim nekoga ko voli stripove,a kamoli njega koji ih stvara.Ja licno mislim da nije nesto strasno ako crtez zaskripi,tako da je najbitnija prica.Meni ne smeta da njegov crtez(odnosno kad je crtez malo losiji),ali ima onih kojima je crtez bitan isto koliko i prica.A Laurenrtja stvrarno ne razlikujem od ostalih,tako da bih Kiarolu prepoznao medju 100 crteza,pa sam ga zato zavoleo,i po meni njegov crtez se razlikuje od ostalih jer je malo losiji,tako da ste obojca upravu,ukusi su razliciti
0 0
Helingen (neregistrovan) @ 15. feb 2016. 21:18 #11
Ovo je najkompletnije i najpotpunije misljenje o stripovima. Slazem se sa tobom da je najvaznija radnja stripa i moram ti reci da mi se svaki strip koji je crtao Kiarola svidja po radnji. On je crtao brojeve Lord u Darkvudu, Ljudi sa granice onda trodelnu pricu o Robertu Greju tj. redovne brojeve 46, 47, 48 pa i brojeve 80 i 81 tj. Veliki turnir i Poslednja borba. Kad vec pominjes da ga prepoznajes medju drugima ja slobodno mogu da kazem da poznajem stil svih crtaca Zagora i Teksa cije sam stripove do sada citao (mozda ima jos koji crtac da ga ne znam, nisam siguran). Kad je u pitanju Mister No manje ga citam tako da bas i ne prepoznajem njegove crtace osim naravno Roberta Disa. A sto se tice autora najvise mi se svidjaju Nolitine i Buratinijeve price. I na kraju jos da kazem da sam zaboravio reci da mi se od crtaca Zagora mnogo svidja Marko Verni a nisu losi ni Rubini, Marcelo i Mangiantini. Dosta od mene za sada.
0 0
varvar (neregistrovan) @ 16. feb 2016. 20:44 #12
Helingene ajde reci ako vidis one pakete zagora i dilana u Montenegru
0 0
Helingen (neregistrovan) @ 16. feb 2016. 23:01 #13
Vazi. Za Dilana nisam ni gledao jer ga i ne citam ali cim vidim Zagora javljam. Jesi li vec uzeo "Sedam gradova Sibole" ? Nemam vremena da ga procitam steta bas sam u frci ovih dana tako da sam stigao do 60 str. i tu stopirao koliko mi se cini do daljnjeg
0 0
varvar (neregistrovan) @ 17. feb 2016. 09:55 #14
Jesam, sljedece OP nam stizu krajem aprila. Nego su ovi iz veselog cetvrtka rekli da ce poslati pakete u narednih 15 dana, a vec je proslo i vise vremena.
0 0
Rade (neregistrovan) @ 17. feb 2016. 13:03 #15
Hrlingene,jel znas da je Marcelo umro
0 0
Helingen (neregistrovan) @ 17. feb 2016. 16:25 #16
Pa, Varvare, da ti pravo kazem,ja sam prestao da im se toliko nadam. Prije sam tacno znao dan kad koji strip dolazi a sada je to vec daleka proslost. Steta. A, jos mnogo veca steta je sto mi ovo rece Rade. Jer stvarno mi se svidja Marcelov crtez. Ako si mislio na Marcela Mangiantinija jer ima jos jedan Marcelo ne znam sad prezime. I jos jedna stvar: da li se nekome svidja Claudio Villa? A kad vec pricamo o Teksovom crtacu moram da primetim da je Ludens izdanje tek sada pocelo da objavljuje epizode od one koja je kod nas bila broj 1 - znaci od broja "Mefisto" pa tako dalje. A to je kod njih redovni broj 123 cini mi se. A ja namjerno nisam kupovao te Ludens stripove jer sam mislio da ce te iste brojeve objavljivati VC. Valjda sam pogresio i sad se bas grizem zbog toga. A svakog mjeseca je dolazilo po jedno Ludens izdanje Teksa. I rado bih nabavio Teksa VC izdanja od broja 26 do 30. To nigdje nisam vidio cak ni u kompletima sto stizu leti.
0 0
(neregistrovan) @ 17. feb 2016. 19:54 #17
Helingene,ovaj sto je umro je Karlo Rafaele Marcelo,i on crta ove odabrane price 32 Povratak Kandraksa.Taj strip crtaju Toriceli,Feri i ovaj Marcelo.
0 0
Helingen (neregistrovan) @ 17. feb 2016. 20:48 #18
E to nisam znao. Nemam nazalost taj strip jos. Ali sam cuo da ima 3 dela. I sad me nesto interesuje: posto ima tri crtaca da li svako od njih crta po jedan deo ili svi zajedno rade na sva tri dela price?
0 0
Rade (neregistrovan) @ 18. feb 2016. 19:53 #19
Helingene,ja sam napisao ovaj kom gore,nego se nisam potpisao.Prvi deo crta Feri,drugi Toriceli i treci crta Marcelo,odnosno svako crta svoj deo.Da li ste znali da Veseli Četvrtak ubacuje novog lika.Zove se "Napoleone",izgleda da je nasto slicno Marti Misteriji.Prvi broj tog stripa izdat je 1997.Izgleda da ce da ga izdaju u nekom vremenskim razmaku,odnosno ne tako cesto kao Dylana i Zagora.Verovatno na 3 meseca
0 0
Gručo Marks (neregistrovan) @ 18. feb 2016. 22:22 #20
Biće zanimljivo vidjeti taj novi strip...Helingene podržavam tvoje mišljenje o Kijaroli mada ako stvarno oćeš da vidiš njegov užas onda pročitaj blago Žana Lafita.Marselo je dobar crtač meni je među najboljim Zagorovim crtačima i jedva čekam da kod mene stigne povratak Kandraksa :D
0 0
Helingen (neregistrovan) @ 18. feb 2016. 22:36 #21
Pa ja ne volim nesto Marti Misteriju i nisam znao za taj novi strip ali mislim i da ga necu citati. Gručo vec sam procitao taj strip ali nisam se obazirao na crtanje (kao i svaki put kada vidim Kijarolin crtez) nego iskljucivo na radnju. I sa te tacke gledista strip je odlican jer kad je Kijarola u pitanju ja se trudim da sto manje gledam slicice.
0 0
Gručo Marks (neregistrovan) @ 19. feb 2016. 08:40 #22
Znam ali opet onakav amaterski crtež je nešto što bode oči
0 0
Helingen (neregistrovan) @ 19. feb 2016. 13:02 #23
A sta sad da radimo? Mora i on ponekad nesto da nacrta. Ja najvise volim Ferija pa mi ni on ne crta vise kao nekad iako nije lose ni ovako.
0 0
Live Bet (neregistrovan) @ 19. feb 2016. 15:51 #24
Braco moja vi niste normalni,vecu dozu gluposti nisam procitao odavno
0 0
Helingen (neregistrovan) @ 19. feb 2016. 17:57 #25
Ma sto je sa ovim Live Betom? Zivota ti koliko si Zagora ti procitao pa da mozes da ucis nas?
0 0
varvar (neregistrovan) @ 19. feb 2016. 18:56 #26
Dobro je sto si pomenuo Blago Zana Lafita,dobra prica a crtez... :D
0 0
Rade (neregistrovan) @ 19. feb 2016. 21:04 #27
Evo sad sam saznao da ce "Napoleone" da izlazi na 3 meseca,imace oko 200 stranica i bice prica u dva stripa.Svi kazu da oni koji su navikli na Texa,Bleka,Marka nece bas da vole ovaj strip,a oni Dylanovci ce da se oduseve.Ja cu da pocnem da citam cim izadje,pa cemo da vidimo.Za mene je u poslednje vreme najbolji Mr No,procitao sam prva 4 broja na netu i mnogo mi se svidelo,pa cu da vidim ako se nadju pare da kupim nekog Mr Noa.Jel ima neko odavde ko prati Mr Noa?
0 0
Helingen (neregistrovan) @ 19. feb 2016. 21:29 #28
Pratim ga ja ali mi se ne dopada bas svaki broj. A nisam sve ni citao. Uzeo sam broj 5 onda jos neke brojeve pa sad imam poslednjih 15-16 brojeva.
0 0
Live Bet (neregistrovan) @ 19. feb 2016. 21:45 #29
Ako ne racunamo ovih 30 brojeva sto nam beze italijini u redovnom,znaci oko 415-425 Zagora iz redovne serije.Jedini crtaci koji su vredni paznje su Verni koji ima sasvim dobar crtez(slican feriju),Laurenti meni fenomenalan(kazem da ne verujem,kada cujem da njega ne mozete da prepoznate,takav ste komentar ostavili),Dela Monika,Rubini se dobro pokazao u zadnjoj prici.Ove ostale novije generacije necu da komentarisem.Zadnji specijali sto se tice crteza nisu vredni paznje(e ono vam crtez za boze sacuvaj)


Sto se tice Napoleona(bez ono onea,jer je ipak to Napoleon a ne Napoleone???? :O :O).Veseli ubedljivo sebe gura u provaliju.Ljudi oni su bili pred zatvaranjem pre mesec,dva.Ali uporno pocinju nove edicije.Pogotak im je bio sa Obojenim i Planetom mrtvih.Preporucio bih im Napoleona ali tek kada neka izdanja zavrse.Generalno mogu vratiti MR Noa na mesecni ritam i onda one preostale brojeve da za godinu-dve spice i imaju prazan termin.Zatvorio bih i Texa redovnog,jer nije vredno citanja,ali da pokrenu Teks OP.
0 0
Helingen (neregistrovan) @ 19. feb 2016. 22:20 #30
Svako ima pravo na svoje misljenje Live Bet. ALI TREBA JOS MNOGO ZAGORA DA PROCITAS. Slazem se sa tobom jedino oko Vernija i Rubinija kad kazes da su dobri. Da nastavim: Mister Noa ne bi trebalo vratiti na mesecni ritam jer bi veoma brzo zavrsili sa njim (ako nisi znao broj 88 Mr Noa ce biti poslednji zato sto su u Italiji potpuno ukinuli ovaj serijal) tako da je bolje da taj kraj malo odloze kod nas. Druga stvar: poslednji specijali Zagora su odlicni (bar po meni) i po crtezu i po radnji pogotovo broj 26 - Budjenja. Treca stvar: niko nije rekao da ne prepoznaje Laurentija vec su neki (poput mene) rekli da im se ne svidja njihov stil (mada je bolji od Kiarole). Zaboravih reci da je dobro kad ti se svidja bar Feri. Dalje: uopste ne bih ukinuo Teksa jer mi se stvarno sve svidja pogotovo Villine naslovnice ali bih svakako pokrenuo OP Teks no bojim se da bas i nema mjesta za njih. Reci mi da li se slazes sa mnom kad kazem da su Marti Mystere i Dampyr bezveze? Stvarno je zalosno to sto je VC pred raspadom ako je tako kako ti kazes ali ipak im trebamo biti zahvalni jer su oni svakako jedini izdavaci Bonelija koji su dugo opstali na ovim prostorima posle LUNOV MAGNUS STRIPA I ZLATNE SERIJE. I jos nesto: volis li OP 14-DEMON LUDILA (inace moj najbolji strip do sada) ?
0 0
Live Bet (neregistrovan) @ 19. feb 2016. 22:34 #31
MM ne uzimam,Dampira uzimam(meni prilicno interesantan strip).Demon ludila odlicne,ali daleko da su najbolje,mozda u prvh 5-7 mesta.Za VC sa reako da je izbegao zatvaranje,sada je sve u redu.Rade je napisao da ne prepoznaje crtez Laurentija.

Koliko si ti procitao Zagora
0 0
Helingen (neregistrovan) @ 19. feb 2016. 23:05 #32
Ne znam za Radeta meni je prilicno lako da prepoznam Laurentija. Imam oko 150 Zagora ali sam procitao mnogo vise (pa sigurno oko njih 500) pozajmljujuci ih od drugova i brace. Posto je sad kako kazes sa VC sve u redu pade mi kamen sa srca. Nazalost skoro sve sto sam pozajmljivao sam procitao po jednom-dvaput i to je uglavnom bila Zlatna serija
0 0
Gručo Marks (neregistrovan) @ 20. feb 2016. 00:50 #33
Laurentijev stil je lako prepoznati a meni iskreno spada u jednog od osrednjih crtača ni vino ni voda...
0 0
varvar (neregistrovan) @ 20. feb 2016. 09:36 #34
Veseli cetvrtak bio pred zatvaranjem ? Aoo
0 0
Live Bet (neregistrovan) @ 20. feb 2016. 16:48 #35
Da,da napisacu vam kasnije o detaljima toga
0 0
Helingen (neregistrovan) @ 20. feb 2016. 17:03 #36
Pa i ne moras da se mucis. Jedino je vazno to da se VC izvukao i da idemo dalje. Nadam se i sa nekim novim OP kako su i obecavali na pocetku ali...pusti snovi o Eldoradu
0 0
Live Bet (neregistrovan) @ 20. feb 2016. 20:25 #37
Ma ukratko.Imali su "krticu" kuci.Lik je uzimao po nekoliko desetina primeraka svakakvih izdanja i prodavao ih po nekim nerazumno nislim cenama.Ovi su dugo patili zbog toga,i tek od sredine prosle godine(kada su prestali da objavljuju kolekiconarska izdanja)su poceli da ciste kucu.Zato nista nije izlazilo,a i smanjili su popust na karticama kako bi i tu troskove smanjili.Jednostavno ili kartice ili katanac

Sada pocetkom godine i objavljivanjem dampira i bb su se vratili na kolosek i krenuce izlazenje KI
0 0
Helingen (neregistrovan) @ 20. feb 2016. 21:02 #38
A mozda je zbog toga usporilo ovo dolazenje stripova u CG. Kad bolje razmislim djeluje mi kao razumno objasnjenje. Prvo ih nije bilo 5 mjeseci kad sam potpuno bio izgubio svaku nadu a onda je odjednom dosao paket od 5 komada. Onda nije bilo stripova 3 mjeseca pa je dosao paket od 3 komada. Sad redovnih brojeva nije bilo 6 mjeseci. Hahhaahhaahh. Od muke se moram i nasmijati. Sto sad da ocekujem? Deset komada u paketu? E bas bih i to volio vidjet!!!
0 0
Helingen (neregistrovan) @ 20. feb 2016. 21:07 #39
Osim toga, Live Bet, dugujem ti izvinjenje za neke komentare sa pocetka. Mislio sam da si tek negdje na pocetku citanja stripova pa sam prenaglio, a, osim toga, niko mi nije rekao da mu se svidja Kiarolla pa me to zacudilo. Ali ne treba mi da sudimo o tome jer svako ima svoj ukus a o ukusima se ne raspravlja. Jos jednom si izvinjavam
0 0
Live Bet (neregistrovan) @ 20. feb 2016. 21:45 #40
Ma nista.I ja sam malo prenaglio.Kjaorla,Lurenti,Verni,Feri,Marselo,Andreuci medju omiljenima

0 0
Rade (neregistrovan) @ 20. feb 2016. 21:45 #41
Ja sam cuo da planiraju da pokrenu Teks Gigant,ondnosno nesto kao OP.Ovih par MM koje sam citao u redovnoj seriji mi se nisu bas svideli,ali u MM knjigama su price tako dobre da se useres,ali mi se ni malo ne svidja sto su tolko debele knjige da se gotovo raspadnu.Pri prvom citanju sam morao da lepim,a nisam ni procitao do kraja.A Mr Noa sam kupio broj 55,kad sam ga citao nisam mogao da odrzim paznju na stripu,previse je dosadna prica.Moj zakljucak je da su sve zanimljive stripove objavili na pocetku,a sad samo izbacuju cisto onako.A Laurentija se ne secam da sam ga pominjao,ali svakako ne prepoznajem njegov crtez,iz prostog razloga sto nikad ne gledam ko je crtao pricu.Samo za Kiatolu sam pogledao jer je imao neobican crtez.Helingene,odakle si?
0 0
Helingen (neregistrovan) @ 20. feb 2016. 22:12 #42
Iz CG sam. Bilo bi fino da pokrenu tog Teksa a kad smo vec kod Mr Noa moram da kazem da ne volim da propustim nijedan broj ali isto tako (nazalost) moram da kazem i da su stripovi o njemu cesto prilicno dosadni. Pogotovo te njegove ratme dogodovštine. Kao brojevi 10-11-12 tj Gvadalkanal-Godisnje doba u paklu-Na tragu g. Kaplana. Njih sam uzeo u kompletu prije 2-3 godine. Tada si jos uvijek mogao da pronadjes jednu vrstu u kompletu sto je sada skoro pa nemoguce.
0 0
Live Bet (neregistrovan) @ 20. feb 2016. 22:19 #43
Odlucio sam da sakupljam ovog Napoleona(iako sam rekao da je los izbor VC),ako bude bilo kiosk izdanje,i zbog toga sto nema veliki broj brojeva

Inace dao sam sansu Nathan Neveru i Arkoni,ali oni su odustali posle 2 broja.LL je previse skup
0 0
varvar (neregistrovan) @ 20. feb 2016. 22:35 #44
A cekaj Live bet, zar ti nije malo cudno to sto im je taj lik krao po nekoliko desetina izdanja. Pa mora sa da je njihov tiraz bas mali kad ih je to skoro upropastilo.
0 0
Live Bet (neregistrovan) @ 21. feb 2016. 15:28 #45
Tiraz je 500,dovoljno je da se uzme 40-50 primeraka i da ih ostetis,a to saberi sa svim skorasnjim kolekcionarskim izadnjima i s shvatices da je cifra ogromna.

0 0
varvar (neregistrovan) @ 21. feb 2016. 18:41 #46
Jeste nego sam mislio da im je tiraz mnogo veci.
0 0
(neregistrovan) @ 22. feb 2016. 01:16 #47
Neko je komentarisao a moram se sloziti sa njegovim mislenjem najprodavanije edicije i naj interesantnije siroj citalackoj masi bi bile Zagor i Teks u boji od prvog broja kiosk izdanje verujem da bi to moglo da ide i sa vise brojeva mesecno.
0 0
(neregistrovan) @ 22. feb 2016. 01:43 #48
Kakav bre neki nepoznati Napoleon bolje da su nastavili Komandanta Marka gde je stao ludens imao bi mnogo vecu prodaju ovako ima da se useru kao i sa Talicnim. Natan Never bi bio pun pogodak jer sf fanovi su najodanija publika medjutim oni uzimaju junake koje niko nece a italijani ih nude za dzabe sa takvom poslovnom politikom nece daleko dogurati
0 0
Q (neregistrovan) @ 22. feb 2016. 12:09 #49
Slazem se sa nekim gore komentarima donekle ali ono sto mogu da dodam je forsiranje na silu Dilan Doga samo zato sto su urednici nekakvi okultisti ove ideje koja prati ovog junaka pa uvode na silu jos takvih slicnih junaka . E pa gospodo urednici hocete da vam deca rastu normalna i zdrava to sigurno necete uspeti sa raznim metamorfozama strip univerzuma Dilan Doga a vi vise niste deca imate odgovornost
0 0
Rade (neregistrovan) @ 23. feb 2016. 19:06 #50
Neregistrovani,i ja bi mnogo voleo komandanta Marka,ali znam da se ni do sad izdati brojevi nisu prodali,cak i oni u paketima od 3 stripa za 200 din.
0 0
Helingen (neregistrovan) @ 23. feb 2016. 19:43 #51
I dobro sto nisu jer mi jos fale neki brojevi. A odmah posle Zagora mi je vazan Mark
0 0
Gručo Marks (neregistrovan) @ 24. feb 2016. 17:51 #52
Procitah i ja sedam gradova Sibole uglavnom zadovoljan sam strip je napet,neprijatelji su veoma zanimljivi i prolazak kroz gradove,interesantno je kako se Bozeli grubo poigrao sa Koronadovim placenicima,malo je iritirajuce sto Bozeli dovodi nove cinjenice o Zagorovom porijeklu i po meni sasvim nepotrebno malo je tu bilo i pretjerivanja u vezi Zagorovih spososobnosti ali dbr nista sto se ne moze prezivjeti.Sto se crteza tice ostao sam veoma odusevljen i licno bih volio da pitam Kijarolu zasto covjece???zasto nisi nastavio ovako i jednostavno i bio bi solidan crtac,ali medjutim poslije ovog stripa on je razvio neki svoj idi.tski stil ovako mu crtez svakako nije bio dobar kao Ferijev ili nekog drugog ali je bio sasvim solidan i posteno nacrtan za sve citaoce...ee moj Kijarola...uglavnom za pricu dajem.ocjenu 8,5 zbog Bozelijevog preser...... u vezi stvari koje sam naveo a za crtez 8 mada nisam ni sanjao da cu Kijaroli ikad dati tu ocjenu.
0 0
Helingen (neregistrovan) @ 25. feb 2016. 06:09 #53
Blago tebi Gruco. Ja ga još ne procitah. Nemam vremena jednostavno. Samo 100 strana sam procitao i tu stopirao. Vidi se odmah da ce biti zanimljivo.
0 0
Registrovan (neregistrovan) @ 25. feb 2016. 13:43 #54
Pozdrav za Radeta Helingena i druge.Ukoliko ste nestrpljivi da citate nove epizode Zagor mozete ih ih naci na internetu jer ima ljudi koji ih prevode.ja bas pre neki dan procitao,zadnji sustret sa Helingenom,epizodu sa Edgar A.Poom i Ostrvo srebrnih lisica...
Ukoliko zelite mogu da Vam dam linkove gde cete moci da ih citate online,ili da ih skinete.
Sto se tice Evropske sage,ona je najavljena za 6 godina,pre toga Zagor se nece mrdati iz Darkwood-a.
Sto se tice Rakosija on je zvanicno najavljen za decembar ove godine.
Imam jedno pitanje za Live Bet,a to je sta su najavila za Wendiga?Pozdrav
0 0
Rade (neregistrovan) @ 25. feb 2016. 16:40 #55
Registrovani,najavili su indirektno da ce se Vendigo i Kiki Manitu vracati.Ja vec citam na netu stripove,ali nema novijih brojeva,npr najnovije Zagor OP su broj 16.Ako ima na tom sajtu novijih daj obavezno link
0 0
Registovacu se (neregistrovan) @ 25. feb 2016. 23:55 #57
Ne oglasava se vise onaj lik sto reklamira albume
0 0
Nemoj se registrovat (neregistrovan) @ 09. mar 2016. 20:08 #58
Ne prodaje 'lik' albume, nego izdavačka kuća iz Subotice
0 0
DODAJ KOMENTAR
(ime)
Povezana izdanja (50)

Povratnici
Dylan Dog 110

Proročanstvo
Zagor 110

Blokirani put
Tex 51

Oteta devojka
Mister No 59

Cvetovi pokolja
Jedno doba, jedna priča 15

Vučje srce
Jedno doba, jedna priča 14

Urbane legende
Dylan Dog 109

Smak sveta
Dylan Dog - Super Book 36

Bezimeni konjanik
Napoleon 2

Lažnjak
Dylan Dog 108

Okršaj titana
Zagor 108

Tajna jednoroga
Zagor - Odabrane priče 3

Siva plima
Marti Misterija 36

Bleki
Dylan Dog 107

Iščezli svet
Zagor 107

Voz za Redvil
Tex 50

Ujed pirane
Mister No 58

Legija kostura
Dylan Dog 106

Stakleno oko
Napoleon 1

Znaci kraja
Dylan Dog 105

Sertao
Zagor 105

Urušavanje
Dylan Dog 104

Zemlja na granici
Brad Barron specijal 2

Vojska ludaka
Zagor 104

Vojni sud
Tex 49

Osveta
Mister No 57

Vanzemaljska epidemija
Dylan Dog 103

Vetar pobune
Zagor 103

Kuća sećanja
Dylan Dog - Planeta mrtvih 1

Kuća izgubljenih ljudi
Dylan Dog - Super Book 34

Gavranova presuda
Dylan Dog 102

Krv nad Baijom
Zagor 102

Povratak Kandraksa
Zagor - Odabrane priče 32

Povratak zveri
Martin Mystere 34

Prošlost Džimija Gitare
Obojeni program 6

Ja, čudovište
Dylan Dog 101

Taksista
Julia 41

Pirane
Zagor 101

Vreme ubica
Mister No 56

Obdukcija
Dylan Dog 100

Portreti i recenzije

Povratnici / Veseli četvrtak Povratnici
Dylan Dog 110
Proročanstvo / Veseli četvrtak Proročanstvo
Zagor 110
Oteta devojka / Veseli četvrtak Oteta devojka
Mister No 59
Spiru i Fantazio / Darkwood Spiru i Fantazio
Karusel Integrali 1
Prorok / Darkwood Prorok
Perle 19
Cvetovi pokolja / Darkwood Cvetovi pokolja
Jedno doba, jedna priča 15
Vučje srce / Darkwood Vučje srce
Jedno doba, jedna priča 14
Urbane legende / Veseli četvrtak Urbane legende
Dylan Dog 109
Morski vuk / Besna kobila Morski vuk
Stripčine 6
Novi stripovi